mandag den 6. januar 2020

Mandag d. 6 jan 2020

Elsker at arbejde videre med tingene, efter jeg har drejet dem, jo mere jeg har dem i hænderne og får givet mit aftryk bliver det til unika. Har skrevet tingene men synes ikke det er et ord der passer på de  keramikting ? jeg har arbejdet med. Ikke et særligt personligt ord TING, men det kan bruges i mange samenhænge f.eks følelser hvor jeg slet ikke synes det passer har prøvet google hvad  TING betyder RIGTIG meget forskelligt


Ting Synonym Links: gerningbegivenhedforekomsthændelseprocesfænomenejendeleremedierstaffageudstyrvarerbagageforsyningermøblerapparaterenhedobjektartikelformfigurgrundlagelementprincippetstofindbegrebetgistkvalitetattributfunktionejendomejendommelighedbegavelsesupplementmaterialesagentingstofskidtskrotjunkvraggodsproceduretrinvarefunktionaspektovervejelsesagenomstændighedfunktionsituationfaktorhændelige skaderspørgsmålsagpunktballadekriseproblemthingamajigvrøvldumhedbaloneysludderkøjeboshpladderhumbugmalarkeyfalderaltrumperykallunpoppycockcrammarmelademættecloyovermålsategormandizefyldepackbunkepadwadstikhindrestoppelukkechokerdamoverfyldeocclude,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar